Länge sedan..!

Känns det som iaf!
Vet inte hur mång dagar sedan det var sen första bloggen, men det va väl nästna en vecka..?

Hur som helst så är jag trött efter den långa veckan som har gått JÄTTEfort! :D :)

Nästa vecka blir det uppspel för Andrea + klassen oxå!
Ska verkligen bli jättekul, o jag längtar!
Skulle tom kunna BETALA för att slippa sitta o kolla medan andra sjunger låten som representerar klassen o inte jag. Jag hatar den känslan. Typ att någon annan "tar" min plats...
Ska spela I`m yours med Jason Mraz, o jag HOPPAS ju liksom att det blir omtyckt... funderar på att byta låt till Streets of London, men jag vet inte ifall Andrea gillar det eftersom att jag redan har snackat med henne om att ta I`m yours.

Får se! :D

Denna helgen blir det pappa, o jag ska bara ta det skitlungt!
Spela gitarr o läsa!
Ska läsa klart den sjunde Alex Rider boken, o lägga mej ute o få färg..
hoppas jag.. :D

Orkar VERKLIGEN inte med nåt större tror jag! :D :)

Det var egentligen allt för mig, o ska inte säga så mycket mera... Blev inget klokt i denna bloggen, men det kommer, ska ni se! :D
Just det! Bara för tt skryta fick jag alla rätt på NO-provet i optik denna vecka, o så fick jag ett av de bästa resultat på spanskan oxå! Aaah, jag skryter, men jag tycker om det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0