'-'

Uusch, nu kommer den känslan igen. 
Då jag är som en överlagad köttbit, den är smuligt, lätt att bita i (- FÖR lätt). Ingen vill ha köttet, o lämnar kvar köttbiten till sist. Hallå - det va ju denna köttbit man gjorde störst, men ingen vill ha den! Den som tillagat köttet frågar artigt sina gäster "Åh, stoppa i den sista biten i magen" medan gästerna artigt säger "nej, du. NU är jag mätt!". Medan gästerna skulle kunna ta en köttbit till, men inte den! Den kvarstående köttbiten blir lämnad till hunden som stinker, o som glufsar biten på ett nafs bara för att hunden är tjock och äcklig!
Precis som att jag skull VILJA bli i hundens mage?

O eftersom att jag är så mjuk o smulig så kan bara en pappersbit få hål på mig. Så fort jag rörs, så faller jag ihop i ett enda mojs. 
Precis som att jag vill ha det såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0