EMD - HERE I COME! :D

Usch. Nu är jag på det humöret då jag inte vill något, o då jag är skitsur på allt. Man bara surar, o orkar inte med någonting, inget fångar ens intresse. Eller jo, jag är sugen o se på en massa filmer! Bara kolla o ha skitkul! :D Såg att vi hade "Livet Är En Schlager" o det va jäättelängesen jag såg den! Ska nog sätta mig o kolla på den, faktiskt. :D
O så är jag nåt så oerhört sugen på godis. Soffe har haft filmis, så hade hon kvar chips som jag har suttit o beslagtagit (fanns dock inte alls mycket.. -.-)  o känner mig ändå sugen. USCH vad jag borde sluta att äta... 

Har spelat gitarr sen sista bloggen (sista bloggen va typ för nån timme sen - jaa, kalla mig rastös om du känner för det!) o "kom på" No Promises av Shane Ward! Det va så länge sedan! :D Har suttit o spelat! Åh, vad jag gillar låten! Passar perfekt för gitarren oxå! :D

(några timmar senare - har låtit bloggen vara på o har gjort saker under tiden)

Jag har snackat med Malin i telefon! :D
Vi har planerat för Växjö - Rix FM-festival med världens sötaste Erik.. åååwh... :D
Det blir säkert jättebra. Mamma har gått med på att hon kan hänga med, o så tältar vi nånstans över natten (inget tåg gick hem som vi ville ha det, så det fick bli som det blev) men detta kommer säkert bli döööbra! :D
Åh, vad jag längtar! :D

Ska cykla iväg till ica alldeles strax - pappa kom över innan o kunde ge mig kontakter - I really NEED them! :D (godis.. -.- :))

Aja, ska sluta blogga nu o cykla iväg! 
Ha det jättebra, allihopa! :D (är faktiskt inte sur ALLS längre! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0