:)

Så är det en ny dag idag! WOHO! eller nåt.. :D
Asså egentligen är det rätt sjukt - alla dagar man har levt försvinner bara! Var tar de vägen? Lever jag för att mina dagar ska försvinna, såsom mina upplevelser? Asså man har ju kameror o så, men är det de enda man får kvar av upplevelserna? Tex denna bild (HAHA - dålig kvalitè, men bildens innehåll är :* )






Kommer jag aldrig att få uppleva denna känsla igen? :O Eller asså, jag kommer ju att vara på flera av E.M.Ds gig framöver, men just detta - är det bortglömt nu! Eller det glöms aldrig för mig, men ni hajar? Nu fortsätter personerna på bilden sitt liv, o har liksom glömt detta? Asså för E.M.D blir det ju gig ungefär varje vecka, så de kanske inte minns nåt från just detta gig, men shit! Det är nästan jätteläskigt! 

Appropå E.M.D så drömde jag att jag o Malin va på nåt gig för killarna. Troligen va det Rix FM festivalen i Växjö, men det va ingen Rix FM festival, utan det va E.M.Ds. Jag minns att jag o Malin lurade iväg alla fans som stod längst fram i publiken, så hon o jag kunde ta deras platser. Sen sprang vi bakom scenen, för vi trodde att E.M.D-killarna skulle komma o skriva lite autografer. Det gjorde de, o Erik kände igen mig o sa "det va du som va i Vedala, va?" jag som inte fattade något frågade vad han menade. "jaa, du och Danny hade ju... kul?" usch. Även om det inte va en så stor grej så tycker jag att det är hemskt.. ;) O förresten - Erik va inte fin i drömmen! X'D Han hade klippt sitt hår jättemycket, o så hade han glasögon på sig - ett para ovala. Han va skitful, enkelt sagt! TUR att drömmen va en dröm, typ! :D :)

Idag händer inte mycket. Ska spela en massa gitarr! Det dumma med mina humör är att jag alltid vill spela gitarr sent på nätterna, då de flesta sover. Eftersom att väggarna i huset SUGER o man hör allt, så är det inte en så jättehipp idè att spela gitarr på nätterna. Väcks Magnus, vaknar mamma, o hon har sovit jättedålig om nätterna som har varit eftersom att hon har väckts av sina barn.. :$ (A) ;)
Usch, jag ska aldrig bli mamma! ;P

Nu ska jag ta gitarren. Den hänger på väggen o ser så sorgsen ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0