Skolavslutning! :c

Usch, idag va det skolavslutning o jag vill verkligen inte sluta skolan!
Man älskar klasskompisarna så mycket, o man kan inte skiljas fråbn dem i några månader! Uuusch...

Idag är det examensfest för Soffe, o hon gör ingenting - jag vill döda henne.. :c
Dagen idag va mysig! Jag vaknade 6.00 för att Anders jobbade som vanligt, o mamma fyller år idag! Grattis mams! :D <3 Efter att ha tänt 41 ljus sjöng man in oss, o så va den stora mödan väck - mamma blåste ut ljusen, o vi smakade på min första gjorda tårta..! Den va.. sådär! ;)
Halv nio va jag på plats i kyrkan, så småningom kom Lydia, o vi testade ljudet för uppträdandet vi skulle göra - "Right here waiting for you" heter låten, o ifall man får säga sånt själv, så tycker jag att jag o Lydia gjorde ett bra jobb med framförandet! Hähä! :D
Det va så otroligt kul att stå o sjunga inför alla dessa människor med mikrofon o allt! Det är oxå kul när man får så mycket beröm! En berömde även att jag hade blivit stor sen sist, vad det nu ska betyda.... ;P

Efter skolavslutningen stannade flera från klassen kvar, o Jag, Lydia, Malin o Emma sjöng till Joel, Kjell (Marcus en liten stund) o Danny när vi spelade o sjöng låten en gång till - sista saken med Lydia! USCH! Jag kommer sakna dig en massa, Lydia! Jag älskar dig! <3

Efter att ha varit i kyrkan ett tag fick jag skjuts hem av Nymans (TAACK! :D - mitt lokalsinne suuuger, o jag skulle nog inte komma hem på ett tag ifall jag skulle få gå hem! huhu!) o när jag väl kom hem satte jag mig vid datan o lyssnade på musik o kollade igenom filmen sm mamma spelade in när jag o Lydia sjöng... Man va ju knappast perfekt, men jag är ändå nöjd!

Nu ska jag gråta för skolavslutet... (A) Höhö ;D

KRAM på er alla! <3










(gammal bild på mig o Malin - I like the picture! :D)

Kommentarer
Postat av: lydia

<3 Kommer sakna dig så himla mkt också, så att det gör ont.

2008-06-11 @ 16:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0