-

Imorse blev det vakna tidigt för mig eftersom att det skulle bli övning i kyrkan. Jag hade ingen lust alls. Jag vaknade o ville inte röra mig, ville bara ligga kvar hela dagen, o bara sura. Ändå gick jag upp. Stack till kyrkan o övade, o det blev hemskt. Tydligen ska jag sjunga till lovsångerna oxå, o jag hade så svårt att koncentrera mig, så allt blev bara fel.. :'c

Efter två timmar i kyrkan tog jag bussen till stan. Jag ville bara lämna o skita i allt! Gick av på GA-torg och därmed in på Tasty House för att köpa kaffe o nötter. Jag satte mig utomhus o bara va! Kollade på alla andras problem o glömde mina egna för stunden! Jag älskar de tillfällen, o jag borde få dem oftare. Men det blir bara aldrig så. 

Efter Tasty House tog jag bussen hem till pappa. Väl hemma hos honom blev det låtskrivning. Jag älskar att vara hemma hos pappa o komma på ideer till låtar - det får mig att glömma verkligheten, o därmed flyga iväg till molnen... eller något.. :)
Sen tog jag mig hem till mamma, o det blir tidigare middag eftersom att mamma o Anders ska kolla på fotbollsmatchen..    -.-
Jag hatar fotboll!
Eller det kan vara ett rätt okej tidsfördriv o se på töntar som springer runt med en boll, men usch.. Sport för mig är som... Kött för vegetarianer! ... typ.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0