Kändisliv? - ohyes! :D

Hej alla! :)
Sitter här o lyssnar på "Piece of my heart" med Faith Hill.. Gillar låten! Det va jättelänge sedan jag lyssnade på den, tiiills igår, då jag kollade på Pussycat Dolls på trean. Tre tjejer sjöng den, o jag fick en snilleblixt.. Eller något XD
Va idag på stan med mamma o gick in på Zebra. Jag älskar Zebra's skor! De har en sån... "Lyxig" design.. eller, eeeh.. jag vet inte hur man ska förklara.. :)
Fick iaf en kick i affären att jag MÅSTE lära mig att gå i högklackat tills jag blir känd. Jupps, jag är helinriktad på det. Jag har planerat aaallt! :D När jag ska börja studera flyttar jag till Stockholm  o bor i en liten lägenhet i Bromma, kanske? XD (har ju visat planerna innan i bloggen) o där ska jag oxå söka in till Idol o kanske komma tvåa. Sen satsar jag gärnet på musiken, då jag sen ska bli känd utomlands oxå, o satsa på USA. Hehe :)
I USA ska jag o Erik, min dåvarande man, vara som Victoria o David, eller Angelina o Brad! :D Fast jag ska inte försöka att vara SOM dom, eftersom att jag inte följer något nån annan har gjort, utan jag gör det som behagar mig, helt enkelt. Eller så väntar jag lite med kändisskapet och först börjar studera till Advokat. Jag vet inte riktigt än... Skulle ju vara bautakul ifall både jag och Erik höll på med musiken.. :D Gå runt, o ha en massa paparazzifotografer runt oss, var vi än går! :D 
Vad tror ni att jag o Erik skulle kallas? (Brad o Angelina - Brangelinas, Jake Gyllenhaal o Reese Witherspoon - Gyllenspoon, Jennifer Aniston o John Mayer - Janistons) Segerberg, Lundstedt? Hehe, kom på nu att de smeknamnen kanske bör göras av engelska namn... :P Sarik..? XD 
Aa, jag lämnar det för tillfället... 

Åh, fatta hur sjukt KUL det kommer att bli! Att vara världskänd, o alla man känner nu kommer bara "jag snackade med henne när jag va ungefär... så gammal" TÄNK! Häh, det handlar ju om att ta dethär på rätt vis, o bli en "klok" kändis. Inget spår bakom Britney o Paris, tack..! :) Förresten - läste i Veckans NU igår typ, att det har blivit bättre med Britney nu - hon får ha sina barn oftare, o hon är en mamma för dem nu. Jag hoppas för både hennes o barnens skull att hon klarar det. Tydligen är det samma med Paris. Nu vill hon tydligen gifta sig med Benji, o hon har växt, enligt henne, o mognat sig ur partylivet. Desamma här - jag hoppas för henne.. :)

Kom på alldeles innan jag skrev bloggen att det är rätt coolt egentligen - man läser så OERHÖRT mycket om alla "kändisar", som Brad o Angelina, Victoria o David - men man kommer aldrig träffa dem, eller se dem på riktigt, kanske,o ibland känns det precis som de vore påhittade! Tänk att dom lever sitt liv nu! Nu är det väl typ morgon där, o de vaknar o gör sig iordning för en dag bland alla paparazzi. O EGENTLIGEN är det rätt fult att personer tycker att det är kul att veta om deras liv. Asså det är rätt lustigt. (tänk INTE så när jag blir känd o står med i alla skvallertidningar - läs, o ångra att ni inte va lika vackra som Erik Segerstedt så jag kunde förhandla mellan er oxå.. X'D) EGENTLIGEN - hur kul är det att veta ifall Lindsay Lohan möjligtvis är homosexuell? Asså det finns väl typ en sådär miljon personer i världen som är gay? (mer än så, va?) Asså rätt lustigt. :)

Aja, nu blev jag sugen på att spela gitarr - NO PROMISES! :D Hehe, har blivit smått förälskad i låten sen igår då jag hörde den - den hade glömts bort i min värld nu, liksom! :) Spelar även gamla Gavin DeGraw låtar som jag har haft uppehåll med nu när det har blivit många andra låtar! :) Hehe, nu måste jag gå innan jag sprängs!

Ha det bra i "värmen", allihopa! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0