:D

Imorse vaknade jag av telefonen - jag hatar när jag glömmer telefonen inne på rummet över natten o väcks av den på morgonen. Jag minns inte ifall jag somnade om efter det, men jag vaknade iaf vid 1. Då gick jag in på datan direkt. Där på datan letade jag efter min lägenhet som jag ska flytta in i när jag flyttar till stockholm (då jag ska börja studera) OCH här kommer min drömlägenhet! 




Okej, lite info om min framtida lägenhet.

Var: Bromma (ERIK - I`M ON MY WAAAAY!) 
Pris: 1 095 000 kr - FAKTISKT rätt billgt för att vara i Stockholm! :D
Såhär blir det: 
Vardagsrum och sovrum får bli ett - jag fixar en dubbelsäng (ERIK, KOM O DELA!) som jag typ "gömmer" bakom ett draperi som förhoppningsvis blir gömt till det nedre vänstra hörnet av rummet. I vardagsrummet ska det även vara tv, soffa, skrivbord (m. data, arbetsyta) o en bokhylla. Där inne kommer även min gitarr få plats. Jag har troligen någon riiiktigt dyr gitarr, tror jag! :D :P Tror inte att det får plats så mycket mer. 
Köket är jättefräscht, men jag undrar ifall det är klinkers i hela "kök-avdelningen", även där man ska sitta o ha matbord o sånt... Det såg nämnligen ut som det. Jag vet inte riktigt, o det ororar mig - hur fint är det att han KLINKERS som golv där man ska sitta o äta..? Det kanske ändå inte är jättefult, så skit samma! :D Köksbord m. stolar kommer i mitten av själva rummet någonstans. I köket får det nog inte plats så mycket mer. Mattor o lampor ingår ju utan mina förklaringar.
I hallen kommer man in, o jag kommer att ha klädhängare till vänster om dörren o en fåtölj till väggen mot spisen i köket. 
Badrummet låter jag stå som det är, men lägger självklart in mina egna grejer o så! :D
I klädkammaren ska jag ha alla mina oerhört dyra solglasögon, skor, jackor o sånt. (Hallå - jag har varit med i Idol, släppt typ trettio album som har sålt platina OCH är tillsammans med Erik - märken sätter sina spår i min klädkammare, kanske? :)) 
O "gången" mellan vardagsrummet o kök/hall kommer ha en mysig matta som matchar golvet. Och garderoberna (tror att "G" står för det?) innehåller spel, papper, osv. 

HAH! Bara för att jag kommer att ha finare hem än dig? :D
Tycker att det är kul att kolla sånthär. Inte för att jag kommer att flytta in i denna lägenhet, men det är kul att planera i förväg - RIKTIGT kul! :D

Idag händer inte så mycket - jag o mamma ska ut o springa, o så blir det en massa gitarr för mig. Det är de som är så dumt när man sover ut om dagarna - dagen har börjat för längesen när man vaknar, så man kan inte göra så mycket av dagen... 

Aja, nu ska jag gå o hämta mamma så vi ska ut o springa! :D

Kram på er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0