Joggingtur på morgonen - få det som vana, tack? :D

Bara för att inte sluta skriva när utseenet har blivit ap-hippt! :D
Imorse vaknade jag tidigare för att ut o jogga med mamma. Usch, vad jag tycker att det är synd om mamma! När jag inte orkar mer, så tvärvägrar jag att fortsätta bara för att jag känner att jag inte tjänar på det hela. Usch.
Jag springer, men då jag märker att jag inte borde göra detta, för att jag genast känner av springet, så "ids" jag inte mer. Både jag o mamma sa att jag skulle tänka på att jag sprang för/med Erik. HA - inte ens det funkade! Usch, det är faktiskt synd om mamma... :c

Idag kommer Susannas o mammas kompisar från Sydafrika över. Usch, jag orkar inte! Jag är skittrött, o varje muskel bara, multnar ihop! Inte för att jag måste vara med bara för att det kommer gäster, men jag tycker ändå att det är helmysigt med gäster. Att sitta o bara mysa, o småsnacka lite, o samtiigt bara. Ta det lungt! Men jag orkar inte med att vara social. Usch.
Imorgon, vad blir det då?
Jag tror att jag får se till att hitta någon utmaning o sprida över bloggen! :D 
Igår hade jag 156 besökare! Det gjädjer mig, o ger mig mer motivation att fortsätta! :D Det är kul att blogga! Faktiskt riktigt kul! Nu skriver jag dock om rätt tråkiga saker då o då, men det är kul! :D

Nu ska jag gå o äta frukost! Jag är för en gångs skull hungrig på morgonen! :D (joggingturen - tro inget annat! :))

Kram allihopa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0