Narnia o pappas gitarr, ohyes! :D

Halloj! (:

Idag har jag inte gjort nåt alls. Vaknade, satte mig med gitarren, åt, kollade på 'Livet är en schlager' o sen cyklade hem till pappa o sitter här nu. Håret är badly, o jag är osminkad, o jag har ont i huvudet. Man tackar, liksom.. -.-

O hur går det för mitt klädschema, då?
Ehm, det går.... dåligt!
Eller jag improviserar så mycket. Om jag ser att jag ska ha ett par speciella jeans, så ändrar jag tröja för att jag är trött på tröjan. Usch, det som ändå va en så kul grej.. ;) Jag håller på att öva inför ett dop som jag o Susanna ska sjunga till. Det går väl sådär. Jag känner inget större intresse för ena låten vi blev bedda att sjunga, men detta kommer säkert bli skitbra! (:

Ikväll händer det inget hos Sara - jag ska duscha, för att sen typ, spela gitarr - :* på pappas gitarrs ljud! :D
Åh, jag vill se den nya Narnia-filmen som det är så mycket reklam om - tycker faktiskt om de filmerna, fastän jag hatar fantasy.. :)

Nu ska jag upp o spela piano - heeeys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0