:)

Bara för att jag ska blogga idag igen! :)
Igår va jag på stan med Malin. Köpen blev ett diadem o en handväska. Även den nyttigaste mackan de hade på Åhlèns cafè med kaffe - det, ni! ;D 
Efter stan blev det Bara Vara där jag testade att öva inför söndag. Usch, vad det går dåligt, o usch, vad jag bara vill börja gråta för att det inte funkar - jag blir så SUR på mig själv! Sjöng falskt oxå.. -.- 
Jag verkligen HATAR de tillfällen man ska sjunga inför andra, o man inte har förberett sig, eller man inte har "övat in sig" med rösten så det blir falskt.. uuusch.. :'c 
Efter övande med Danylo vid pianot gick jag ut o övade med Niclas komp.. Det är så OERHÖRT pinsamt att sjunga så  oerhört fel! Usch!
Nu ska jag öva gärnet på att inte sjunga falskt imorgon! hehe :)

Nu ska jag o mamma ut o öva inför Tjejmilen! 
En runda i parken med mamma är inget jag direkt uppskattar, men allt för vikten... 
Ikväll ska jag till pappa o äta middag - han har kompisar från USA som är över, o han vill att jag ska träffa dem.. 

Imorgon blir det övning i kyrkan igen. Ska bli skönt att komma dit o öva, o bara satsa allt! Det bästa med allt är att låten ska vara till Gud! - Det finns inget bättre! Jag är bara jätteglad! Ska verkligen försöka att leverera känslan om vem jag sjunger det till! :D

Nu ska jag försöka koppla ihop mitt o Lydias skype - Snack med Cyperskan! :) :P

Kram på er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0