Sel

Ja, nu är man här. Solen lyser, jag har inte kläder för detta väder (hade hört av mamma att det skulle bli kaallt) o allt är bara allmänt tråkigt. Jag saknar helsingborg, o känner mig inte alls på humör för att umgås med släktingar.. D:

Igår gick jag, mamma, morfar o mammas bror upp på ett berg o kollade på bäverdammar. Tydligen förstör bävrarna floderna, o gör dammar, som därmed förstör skogen. O eftersom att morfar äger marken brukar han gå upp där så ofta som möjligt o skjuta lite bävrar. Nejtack, för mig, medan bävrarna bara förstör.
Idag gör vi inte så mycket här, tror jag. Susanna o Anders snackar nu om att åka fyrhjuling (i lööööööv fyrhjuling! :D), morfar o min morbror är ute o plockar hjortron (i lööööööv hjortron! :D) så det blir sylt av det sen, men annars blir det nog inte så mycket mer.
Imorgon ska jag o Susanna hem till min farmor o sova där i några nätter. Där är min kusin nu, som jag ska passa på att träffa under dessa få dagar. Samma med farfar, eftersom att han är sjuk (jag tror faktiskt att han mår så bra man kan i hans läge..! :D) o så ska vi tillbaka till Sandviken (där mormor o morfar bor) på onsdag. Sen blire hem på lördagen, tror jag. - jag saaknar helsingborg, även ifall jag bara har varit borta i noll dagar, typ.




Sen när jag kommer hem blir det dop på söndagen, o till veckan som kommer blire segling! Torsdagen blir extra lång, då jag o Malin ser E.M.D på fredagen, o åker tåg in tidigt på morgonen - JAG LÄNGTAR SÅ JAG FÅR ONT I MAGEN! :D
Nu ska jag ut o åka fyrhjuling - passa er för fyrhjulings-bruden nu, allihopa! :D (tror att jag ska passa på att åka ner till helsingborg på den. Jag kan ALLT om hur man sätter på fyrhjulingen nu, o det lär inte bli så svårt..!! meeen, jag behöver cash för bensin, så jag sumpar idén... D:)
kram <3   :)

Kommentarer
Postat av: Evelin

fyrhjuling är skoj! :D

2008-08-05 @ 12:52:19
URL: http://evelincelik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0