VAD HÄNDER MED MIN VAD? ;o

Ja, vad ÄR det som händer min högra vad..!?
Haha, benet har tyvärr råkat ut för tre ordentliga blåmärken, samt har rakbladet visat vin vassa sida så en Sara hade bråttom vid en viss rakning - TVÅ GÅNGER! På en o samma gång, tom! Detta brukar inte hända, o som det blödde! haha, Sara råkade bloda ner mammas påslakan. Hon blev inte jätteglad, men aja, gjort som gjort, ellerhur? ;>

Idag hände det mer än vad jag trodde skulle hända, men ändå va det inte mycket. Jag väcktes av mamma runt nio. Sen dess har jag spelat en massa gitarr, spelat spel på datan (har blivit mitt tidsfördriv när jag mår illa - it works! ;>) o så stack jag till Ica en runda för att handla senaste skvaller. Dock fick jag ta en tidning vars händelser jag redan läst i en annan tidning, men det blev rätt mycket nytt iaf ;> Det är mormors sista kväll ikväll, så vi har laddat med 'extra god mat' o allt dedär ;> Ska bli skööönt med att få återkomma till sin egna säng, o det ska bara bli perfekt nu, när jag har möblerat om då mitt keyboard får plats ;D Ha sitt egna revir, o kunna få vara ENSAM! Jag har märkt att jag är i ett rätt stort behov av att vara ensam, då jag stör mig på att vara på ett ställe med mycket folk springandes omkring (hahahaha). Jag behöver ensamheten ;>

Jag har kollat igenom mitt nya schema en massa idag oxå..! Tycker att det är så KUL med de nya scheman! Man ska liksom banka in nya tider då man slutar, o kasta ut de gamla tiderna. Dock minns jag inte ett dugg av de gamla tiderna, faktiskt..! ;p  
Eller jag minns att vi hade sovmorgon på onsdagen, men efter det tar minnet slut..! ;p
DOCK har vi 20 minuters mer jympa än förra året (1h 20 min) MEEN vi har fortfarande kvar 40 minuters musik - är det rättvist? - nej. Oxå har mattelektionerna sjukits ner. 2h 25 min har det sjukits till..! (innan va det tre timmar..?) DUMT att mina favoritämnen ska vara så lite, va? ;p
Dumma den som gjorde schemat ;D

Ikväll blir det kött oxå! Det känns som det va längesen man åt liksom KÖTT! Eller mer... Köttfärssås o sånt har vi ju ätit, men det är inte KÖTT, utan det är köttfärssås. Kött som kött, o köttet ska helst vara fläskfilé! :D 
(OOJ, vad jag lät kunnig där, men för att vara ärlig är det typ den enda köttgrejen jag vet något om. Sitter på grisen, o är filén :D) 




Nu ska jag göra nåt. Har inget mer att skriva, o ska sappa runt på olika hemsidor. Hoppas att det är nåt bra på tv ikväll oxå! Sånt GÖR ju faktiskt ingenting! :>
Ha det jättebra, allihopa!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0