TRYCK PÅ REKLAMEN!

BegaL säger: (13.16.25)
säg till alla som läser att klicka annonser
BegaL säger: (13.16.35)
typ gör en blogg sak om det

Sagt o gjort.
Denna inlägg är till för att få er att klicka på reklamgrejsen som jag har lagt ut. Tryck på varje en gång, o kryssa bara direkt. Ni slösar inget på det, o ni bidrar till en glad Sara, låter inte det bra, va? :>:>

Haha, dagen har varit mysig men låång. Vi fotade oss iaf idag. Fotografen va söt o norrländsk ;D;D
Han gav typ ut smeknamn till alla. Jag o Emma blev 'två söta tjejer', då han sa, vi nåt annat tillfälle, att vi va rädda för killar. Haha, hm?
Asså just de namnen va inget speciellt, men han kallade typ lite roligare namn till de andra. Minns dock inte vad ;>;>
Han va söt iaf.. Vill ha han nästa år igen..! :>:>
Nu hände ingenting, ikväll blir det Bara Vara, o så ska jag förresten köpa en typ matsäck tills imorgon, då jag väntar på att mamma ska komma hem med sitt kort, men kanske blir det ändå att jag betalar själv sålänge... jag är ju skyldig henne pengar.. -.-
(för en gångs skull, faktiskt! Det brukar vara alla hon som är skydlig mig pengar, men nix, inte denna gång D:)

Nu, allihopa, tycker jag att ni alla ska trycka på reklamgrejen. Ni vill väl att Sara ska vara glad o sprida glädje? ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0