Trötter...

Nu var det längesen, o jag skäms lite för att inte blogga, but that's life, o jag har varit jäääättetrött de senaste dagarna här..! Direkt när jag har kommit hem från skolan har jag somnat. för att sen vakna tills vi ska äta, då jag efter det kollar på tv o sånt tills 11. Tiden är ju jättebra (läggtiden, alltså) förutom att jag inte vill sova de tre timmar när jag kommer hem från skolan. Usch, får bättra mig! usch!
Nu är jag iaf hos pappa. Jag är skiittrött o mina ögon lägger sig i vilken sekund som helst - vilket de har hållt på att göra de senaste dagarna. Usch på det, kanske? jojomen.
Skolan va rätt chill idag oxå, faktiskt. slutade efter lunch, o efter det stack först jag o louise in på mc donald's o köpte pommes, o efter det stack jag till banken för att ta ut mitt id-kort. Haha, fy vad ett kort kan vara så ointressant? Det va inte intressant. Det va liksom. tråkigt!
Men aja, id som id? :) Efter id-kortet gick jag på span efter en almanacka, då jag inte hittade någon, så jag köpte ett anteckningsblock istället. Det funkar lika bra faktiskt - nästan ännu bättre! :D
O nu är det helg...! Jag är en av de få (?) som inte vill ha helg. Inte nu i början, iaf. Dagarna har ju gått jäättefort! Vi har slöjd på tisdagar - va det inte alldeles nyss tisdag? Samma med gympan - det va ju nästan IGÅR! Nej usch, nej, jag vill inte ha helg. Dock vill jag sova ut, men nej, inte helg ;)
Förresten kom Alex till skolan idag o delade ut konfirmationslappar till de som ville. Usch, vad jag tyckte att det va svårt att bestämma mig om jag skulle konfirmeras eller inte, tills jag kom på att jag inte ville konfirmeras. Jag vill inte vara kristen, så är det helt enkelt. Jag vill inte ha någon som jag ber till, vilket får mig känna mig så begränsad o underlägsen. Eller eh, jag vet inte hur jag ska förklara, men då vill jag helt enkelt inte konfirmera mig ifall jag inte tror på det jag inskrivs i, för sånt stör Sara sig på ;°


O ikväll blir det lamm! Det är nog nåt av det bästa när man är hos pappa - maten är så oerhört GOD, då både pappa + flickvän är intresserade av matlagning :D (haha, låter man tjock där? Närapå, va? Usch, jag ska sluta..!) :)

Nu ska jag blogga på devote, för att sen bara göra lugnande saker, då jag blir av med min trötthet :)
Puss på er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0