Pandaklubben

Idag fick jag hem brev från just pandaklubben, om att sälja, o jag, som lovade mig själv förra året att inte sälja nästa år igen, gick igenom vad man kunde få för premier för skojs skull. Då jag såg att man på nivå 3 (alltså behöver man inte jobba hårt för att nå den) kunde vinna en sån smoothie-görare (som enligt förklaring även kan göra milkshake o 'oemotståndliga efterrätter', då apparaten tydligen skalar frukter o sånt oxå) som det går så mycket på tv-shop på. Så i år får det bli sälja för mig yttligare en gång, men endast för att nå min älskade maskin. Tycker dock inte om att gå runt o sälja till de man känner, eftersom att man känner sig oerhört dum. Får ta o sälja till de närmsta först, o se  vad som behövs offras för målet, usch! ;>

Annars händer inget alls idag, faktiskt ;>
Jag har börjat använda min kalender på mobilen som en slags 'almanacka' då det känns som jag är mer upptagen om dagarna än vad jag faktiskt är, vilket på sitt egna lilla vis kan vara rätt skönt, då man förbereder sig på en hektisk dag, men då den blir motsatsen. Riktigt soft, faktiskt ;> (usch, nu kommer jag med uttryck som man aldrig skulle säga, men som man gör eftersom att man läser så mycket uttryck som andra gör, då det känns naturligt att skriva o säga de självt...)

Men det blir iaf ica för mig idag, då jag ska kolla efter den nya CHIC-tidningen som kom ut i onsdas. Blir kanske lite godis oxå, om jag inte blir uppäten av en hare i butiken, såklart...
O imorgon börjar jag att ta in pappas post igen för en vecka. Orkar egentligen inte att göra det, men det får mig att göra saker om dagarna, o det får mig att göra annat när jag väl är ute. Ni fattar? Så det är egenlitgen bara bra ;>


Fick förresten mitt skolbusskort hemskickat idag oxå - snart börjar skolan! :-D
Fy, vad jag längtar! Att ens få sitt busskort va spännande! Jag satt o läste igenom alla jävla regler som skånetrafiken har fixat för kortet, men det är bara så mysigt ;> 
Men att sätta in kort på mig va ett stor dilemma - skulle jag vänta tills vi fotade oss i skolan, eller ta ett foto som jag tog i använding för mitt ID-kort för ett tag sen? Det fick bli ID-kortet, som va alldeles för stort för vad det fick plats, men skit samma. Nu är det bara onsdagen som saknas, sen är jag hel o spänd... Eller nåt? ;>>

Susanna är på läger nu i helgen, o jag passar därför på att njuta, så nu ska jag skynda mig till ica o sen åka hem o bara leva livet! ;>
höhö ;>>


Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0