Ny mobiltelefon

Usch, nu är jag där, då jag vill ha ny mobiltelefon, o jag inte hittar någon som behagar mig. Jag vill inte ha kvar min sony ericsson w910i pga att den inte känns okej längre, o vill därför ha en ny, som är klumpig, men som ändå känns 'lyxigare' pga klumpigheten. Ville först ha Sony Ericsson w600i, men ångrade mig då det va en otrevlig kille i nåt stånd för S E. Jag vill inte ha en samsung eller Motorola, eller kanske en sån motorola som är jätteplatt o som va rätt 'populär' innan (eller va det LG? De har iaf en liknande produkt.. aja, skit samma) 
Hur som helst vill jag ha en alldeles ny, fin och underbart fräsch och lyxig telefon, som passar mig ;>>
Men jag hittar ingen - ingen alls..! ;<


O så vill jag ha nya skor - hittade ett par snygga på blocket (låter säkert jättefånigt att leta efter sånt på BLOCKET, men det är kul att kolla på gitarrer, kläder o sånt där, för någon gång hittar man kanske något riktigt kap?) hur som helst va skorna lite i 'romar-stilen' med klack o 'nitar' på, som någon sålde för 100 kronor. Vem köper inte då? 100 kronor för ett par skor är ingenting, speciellt inte såna snygga heller ;>>

Aja, nu ska jag försöka att somna. Det blev en sen natt igår för en tidig morgon, så jag somnar nog snart.
Tragiskt med tiden nu, men skit samma ;>
Jag är den jag är i olika situationer, helt enkelt! ;>



(senare)

Usch, jag har Eric Claptons 'Layla' på huvudet, o när jag försöker somna så går den i huvudet hela tiden så jag inte kan somna. Usch.. ;<<
Hur som helst, för att fördriva tiden lite, så längtar jag till skolan!
Ska bli kul med att träffa alla, få nytt schema, o börja med de dagliga rutinerna igen. Sommarlovet är bara alldeles för långt! Tycker att vi i Sverige ska göra, som i flera andra länder, att man har tre terminer, så man har tre korta lov emellan. Det är ju liksom flera elever som längtar till skolan under lovet, så varför låta oss - framtiden - lida? ;>

Hehe, nu slutar jag innan detta blir konstigt. Längtar efter matten.. Mmm... Matte!
(min hjärna har blivit helt seg nu på lovet - SOMMARLOVET ÄR KANSKE ALLDELES FÖR LÅNGT!? ;>)

Hejdå ;>

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du menar gladiator-sandaler? =) Letar efter några snygga sådana.

2008-08-16 @ 12:23:06
Postat av: Sara

Ja, det jag menar ;>

2008-08-16 @ 14:07:13
URL: http://zariiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0