Mölle med klassen

Idag på skolan blev det typ nån slags utflykt till Mölle med klassen. Trippen va sådär. En MASSA JÄVLA GETINGAR flög runt en heeela tiden, o när man skulle äta så gick det inte heller, så jag fick lägga undan mackan (med räääkor ;>;>) för tillfället, o hela resan, faktiskt.
Som sagt, trippen va väl sådär. Hade hellre varit i skolan, men jag tycker om att åka buss - det är mysigt, speciellt när man åker med klassen :>
Fiket där vi va va väl oxå helt okej, enligt vissa va det dyrt, men det mest irriterande va tanten som tydligen äger stället. Blev alla irriterade på henne? - Ja! Hon lät oss icke komma in o skydda oss från regnet o allt. Fan på tanten D: :>

När jag kom hem va jag hungrig, då jag tog i akt att äta min kladdiga räkmacka. Har dock jätteont i magen nu, så jag antar att räkmackan inte va helt okej... (usch, jag känner mig så dum när jag snackar om mat..! vet inte varför! haha!)
Nu ska jag spela lite gitarr - ville bara berätta lite om dagen ;>;>

Usch, nu är det helg. Vill inte ha det när man har haft 2.5 månads 'helg'.. D:

Aja, ska iaf dra nu
Ha en bra helg, allihopa!
kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0