I am legend.

Har precis kollat på filmen 'I am legend'. Filmen va mycket bra, o utspelar sig 2012, då det har spridit sig ett virus som gör så folk blir tagna av mörkret. Folken blir monster, då de, i nattens mörker, går o fångar in flera folk. Kvar finns en vetenskapsman som med tiden lyckas finna ett botemedel som kan bota dessa monstren till människor igen. Men med all konkurrens blir det svårt. (haha, förlåt. förklaringen till filmen blir 'lite' patetisk, men dock orkar sara inte alls skriva av baksidan eller ändra texten, så jag skiter faktiskt i detta :>) Filmen har ett religöst syfte, o jag tror på att de menar att messias ska komma tillbaka. Ni måste se filmen för att förstå, men jag uppfattade filmen som så. Mycket bra va den! Den hade dock sina ställen då Sara hoppade till - när föremål kom plötsligt, o när sprutor kom in i bilden. Annars klarade jag mig fint ;D

Ikväll blir det inte mycket mer. Jag är jättetrött (redan nu..!) då jag kanske ska lägga mig o läsa, tror jag. Jag får helt enkelt se!

Ville bara skriva om filmen! Den är verkligen sevärd! Kolla på den, du lär icke ångra dig! ;p

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0