En o en halv timmes sovning...

... blev det nu!
Alltså har jag sovit nästan 12 timmar på 48 timmar - nästan 25% av de timmarna har jag sovit.
Känns helt okej, faktiskt!
Hur mycket borde man sova? Åtta timmar om dagen, va? Nåväl. De är rätt nära på en trejdedel av det hela. Det är väl helt okej med min tid då. Problemet är bara att jag inte kan somna! Det går inte! Jag ska aldrig mer ha sommarlov längre! Haha :>
Dock va jag så trött tidigare idag. Har inte heller fått i mig mer än ett glas mjölk idag, så jag är säkert vrålhungrig!
Det är oxå problemet med sommaren - jag får aldrig i mig mat! Eller såhär... Jag äter alltid på kvällarna när vi äter middag, men lunch och frukost får jag svårt i! Innan små-åt jag väldigt mycket på kvällarna, men det är över nu, vilket är riktigt bra, då magen vänjer sig att inte små äta ;>;>

Snart kommer mamma o mormor hem med thaimat - mitt o Soffes krav på mat! Haha, eller mer att det är det som funkar ifall vi ska få i oss nåt. Allt annat oxå, men mest thaifood ;>;>
Finns ett rätt bra ställe i stan nånstans som jag måste sprida vidare om bra mat, men jag kan inte namnet...


Ikväll hoppas jag på allt att jag bara somnar direkt! Jag ska äta, o sen ska jag direkt gå o lägga mig - hoppas det funkar!
Skulle bli oerhört glad o pigg imorgon ifall jag kom utvilad!
Aja, nu kom mamma o mormor!
Ha det fint! kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0