Bilddagboken dissad

Jajamensan!
BIlddagboken har blivit så töntigt nu när 'alla' har det, o då har jag blivit så jävla beroende av att sitta vid datan o bilddagboken hela tiden, så inatt bestämde jag mig i min trötthet att stänga av det. ;>
Fan på bilddagboken, o hej på mitt nya liv utan bilddagboken, eller inte.. -.-

;>

Igår va det avslutningsfest för Lydia, då jag lurade in henne till helsingborg för att där 'röva bort' henne... Hm, det blev inte riktigt bortrövning, men nåt i den stilen ;>
Kvällen bestod av 'the notebook' och en massa flum o fjortis-beteende. Usch på det, men jag har kännt mig lite tråkig idag, så all min fjortishet gick kanske ut... Man får hoppas på det bästa... ;>
Ikväll blev det GI-thaimat (mamma har börjat med GI nu.. XD) o efter det blev det GI-blåbärspaj, för att sen vräka i oss chips till Mamma Mia filmen i soffan, men jag stack efter en halvtimme då jag tröttnade på allt snack o smaskande. Usch, får kolla på filmen någon annan gång ist, för filmen rekommenderas veeerkligen! :>
Nu ska jag spela lite abbalåtar, jag ville bara berätta för er att bilddagboken suger ;>> 
hehe ;>

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0