Äntligen...

.. har CHIC-tidningen kommit till Ica, o äntligen kunde jag köpa den!
Dock tyckte jag att jag förtjänade lite godis när jag väl stod i kön, så usch, jag köpte! *skäms, gömmer påsen med godis bakom mig, o är röd i huvet* uuusch.. :<
Aja, jag får bli smal till nästa år istället. :>

Dock va det samma person i kassan nu som igår, då jag köpte Veckans NU och choklad, då hon verkade känna igen mig. Hon kollade iaf på mig typ hela tiden när jag stod i kön... Eller så kan det ha varit nåt annat ;<< 
:)

Dock kände jag mig liiiite dum då jag cyklade hem o råkade cykla på samma rot som igår (en rot som jag inte la märke till igår då jag cyklade förbi några personer, o när man plötsligt åker på rötter ser man kanske inte jätte o-förvånad ut, då man kanske öppnar munnen, ögonen blir stora... Usch, vill inte ens tänka tanken!) idag hände det iaf igen på samma ställe då en pappa med barn cyklade förbi. Uuusch, o han 'skrattade' o sa något på nåt annat språk till mig. Usch, låter rätt dumt att tycka att det är pinsamt, men jag tycker att det är lite... ja, pinsamt :>

Dock har jag märkt att jag är typ 'rädd' för att cykla nu. Eller det är mer att jag känner mig 'svag' när jag cyklar på ojämn mark, som jord, stenar, rötter o sådant. Jag blir på helspänn när jag ser att det kommer sådant, o liksom är rädd fem meter plus på båda sidor. Min kropp har väl märkt av att det har blivit smällar nu, o den vill därför inte vara med om det, eller något. Usch, riktigt obeagligt iaf. Eller så sa min morfar att man efter smällar, som det blev med fyrhjulingen, kan få som en slags 'fobi' mot fordonet. Nu blir det ju dock mot min cykel, men tänk ändå. Vad är det som håller en uppe på cykeln? - balans! Inget annat! Eller dock typ tyngdlagen o såna saker, men utan balans - ingen cykling, o hur lätt är det att tappa balansen? Rätt lätt, eller? Dock har vi vant kroppen med att använda balansen varje dag (som när vi går och sådant) men cykeln är så smal o sånt... Rätt lätt för den att bara välta, o jag kommer på mig själv att vilja ta bussen till ica (!!!) istället för att cykla, för att jag inte gillar cykeln mera. Jag vill cykla så lite som möjligt. Eller uuh, nu lät det som när man vill vara 'speciell' med något, men jag vill inte det i detta fallet.. Kanske håller det på att bli en fobi - hoppas inte! Jag som har tänkt att cykla till skolan nu när jag vill bli smal..! :<<
;>

Mamma håller på att göra iordning tacos som ska ätas ikväll - jättegott! :>
O nu ska jag nog läsa min efterlängtade CHIC-tidning! :>

Glöm inte att kolla min devote oxå!
www.saramarial.devote.se


(ska någon gång fixa så man kan visa reklam på ens blogg, o därför tjäna pengar. Försökte göra det idag, men jag vet inte... Känns lite 'osäkert' att göra det - någon gång kanske de vill ha tillbaks alla pengar eller något. Usch, men iaf... Men man kan iaf tjäna 200 kronor i veckan på det - me liiiiike! :>:>)

kram! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det måste väl bero på hur stor bloggen är? Annars- JIPPI! =)

2008-08-17 @ 23:16:42
Postat av: Sara

Nej, man väljer hur mycket pengar man vill ha i eckan typ, o de sa att ett bra pris att börja på va 200 kronor. Men jag fattar inte riktigt.. Vet inte hur man får in reklamen på sin devote, men jag har mailat dem o frågat XD :>

Aaa, rätt kul :>

2008-08-18 @ 00:35:32
URL: http://zariiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0